COVIT 19 iş yapış biçimlerimizi , risk algımızı ve gelecek planlarımızı değiştiriyor. İhracatımızın yarısından fazlasını yaptığımız Avrupa’daki müşterilerimiz için kırılma daha keskin. Bu durum uzunca bir süre müşteri tedarik ilişkilerinde değişimlere yol açacak. Müşteriler değişen risk algılarına göre hareket etmeye başlayacaklar. Hatta önümüzdeki bir yıl risk algıları yeniden düzene girene kadar uzaktan birlikte çalışma araçlarına ihtiyaç duyulacak.
Bu açıdan hepimiz işlerimizi müşterilerimiz ve tedarikçilerimiz ile birlikte sürdürmenin yeni yollarını arıyoruz.
Biz REGISTA üzerinde müşterileriniz ile birlikte projelerinizi yönetebilmeniz için araç ve teknikler ( sunuyoruz. REGISTA müşteriniz hangi dili konuşuyor olursa olsun , kendi dilinde sizinle birlikte proje yönetmesi için araçlar barındırıyor. Bu araçlardan en önemlisi öncelikle REGISTA’ nın çoklu dil yapısı. Bu sayede farklı dilleri konuşan birçok müşterinizi proje yönetim süreçlerinize dahil edebilirsiniz.
REGISTA müşterilerinizin , birlikte yürüttüğünüz projelerin tüm aşamalarına aktif biçimde katılmasına olanak veren araçlar sunar. Bu sayede müşteriniz sizinle birlikte güvenle proje yönetiminin tüm aşamaları izler , yönlendirir ve denetler. Gözden geçirmeler için bir araya gelmeniz gerekmez.
Müşteriniz REGISTA üzerinden kendi dilinde proje planınızı online izleyebilir , aksiyonlar açabilir , aksiyon yönetimini ve performansları izleyebilir. Bu sayede tüm süreçlerinizi birlikte yürütüyor olursunuz. REGISTA’nın proje yönetim modülü sayesinde
REGISTA aynı zamanda farklı müşteri disiplinleri ile çok dilli biçimde çalışmanıza olanak sağlar. Örneğin
COVIT19 sonrası müşterilere ve tedarikçilere yakın olmak iyi bir iş stratejisi olabilir. REGISTA işleri kolaylaştırmak için var. Kalıp projelerinizi yönetirken siparişten kalıp teslimine kadar tüm adımlarda ( Neden REGISTA? ) tam bir entegrasyon sağlayan bulut tabanlı bir proje yönetim çözümü birçok sorunu halledebilir.